Pytanie do właścicieli

1marzka

Pytanie do właścicieli

Post autor: 1marzka » śr maja 05, 2010 6:11 pm

Jestem nowa w branży, pytania są zupełnie serio.
1. Co robicie jeśli gość wyprowadza się bez zapłacenia za usługę. Spisuję oczywiście dane z dowodu osobistego, ale czy ktoś ma doświadczenie co z tym można zrobić ? Na razie to pytanie retoryczne, mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała tej wiedzy weryfikować.
2. Czy zdarzało się Wam, że gość był np. agresywny i trzeba było wzywać Policję. Jak Policja odnosi się do takich sytuacji. Tylko nie piszcie żeby go obić, bo nie z takiej rady nie skorzystam.
3. Czy w ogóle zdarzyły się Wam sytuacje realnego zagrożenia dla Was lub rodziny. Prowadzę pokoje gościnne, wpuszczam obcych ludzi do swojego domu. Zastanawiam się nad skalą ryzyka.
4.Jak zabezpieczacie siebie i swój dom ? Jakieś nowinki techniczne typu monitoring itp. ?
Będę wdzięczna za każdą odpowiedź serio.

Gość

Re: Pytanie do właścicieli

Post autor: Gość » śr maja 05, 2010 9:20 pm

Witam
Najprościej korzysyać z usług firmy ochroniarskiej , oni się w trudnych sytuacjach wszystkim zajmą, policja może tylko spisać dane i nic więcej ( wiem to z doświadczenia )

gosc

Re: Pytanie do właścicieli

Post autor: gosc » pt maja 07, 2010 6:33 pm

Witam, ja jestem dlugo w branzy i dlatego prawie nigdy nie zdarza mi sie, zeby gosc nie zaplacil za pobyt w dniu przyjazdu. Po prostu pokazuje pokoj, prosze o dokumenty do meldunku i mowie, ze po ulokowaniu sie w pokoju mozna odebrac dowod i sie rozliczyc. I obecnie nikt nie dziwi sie, ze "z gory". Na stronie internetowej jest tez informacje, ze wszelkie formalnosci meldunkowe i oplata za pobyt w dniu pobytu. Zycze powodzenia.
A tak w nawiasie zdazylo mi sie ze po ´tygodniu pobytu goscie wyjechali, zostawili klucz w drzwiach i tyle ich widzialam. naturalnie spisani byli z dowodow, ale nic to nie dalo.

ODPOWIEDZ

Kto jest online