opinie!

world

opinie!

Post autor: world » pt mar 05, 2010 8:53 am

Ludzie!Opamiętajcie się! Nie pytajcie się o opinie na temat pensjonatów, ponieważ opinie wyrażane na forum są czysto subiektywnymi odczuciami osób tam przyjeżdżających i często wszystko zależy od ich humorów, upodobań, wymagań oraz tendencji do złośliwości. W dobie dostępu do internetu, możliwości zobaczenia obiektów na zdjęciach z każdej strony i przeczytaniu informacji na temat obiektu i ceny, spokojnie można wywnioskować z jakim obiektem mamy do czynienia. Kiedyś jeździło się w ciemno i człowiek nie narzekał. Teraz jest tak duży wybór obiektów, że zawsze, jak się nie spodoba "tu" to można przenieść się "tam". Są ludzie, którzy zrobią problem z tego, że właściciele sprzątają pokoje i przez to goście nie maja prywatności a sa ludzie,którzy marudzą bo nie jest codziennie sprzątane a myśleli, że pokoje gościnne to hotel 5*****. Nie dogodzi się idealnie każdemu dlatego nie sugerujcie się opiniami na forum, bo można przez to stracić wspaniały pobyt w obsmarowanym przez złośliwego gościa obiekcie. Proszę pamiętać, że w każdym pensjonacie zawsze znajdzie się ten bardzo zadowolony i ten bardzo niezadowolony Gość.

alicja

Re: opinie!

Post autor: alicja » pt mar 05, 2010 10:32 am

Zgadzam sie z tym zupełnie, ale chcę jeszcze dodać , że dokonując wyboru sugerując się opiniam można trafić do zachwalanego obiektu, który ma sme naj..., a w rzeczywistości przykra niespodzianka ( własne doświadczenie ) Ciekawe ile z tych opinii jest pisana przea gości , a ile przez samych właścicieli

czysta prawda

Re: opinie!

Post autor: czysta prawda » pt mar 05, 2010 10:49 am

Dobre opinie o obiektach rodzą w czytających wyobrażenie idealnego domku z idealnymi pokojami ale pamiętajmy, że ideałów nie ma!Zadowolony gość opisuje obiekt z zachwytem bo miał w swoim życiu np. takie dni, na które czekał z upragnieniem i potem pod wpływem emocji często wyolbrzymia zadowolenie z pobytu (zdarza się to najczęściej młodym osobom). Potem czytający przyjeżdża i widzi normalne, czyste pokoje o dobrym standardzie ale nie zachwyca się aż tak i zaczyna szukać wad. Stąd rodzą się słowa krytyki i nagle lecą złe opinie! Dlatego najlepiej nie zachwalać, bo zaraz za pochwałą ktoś inny szuka dziury w całym i rodzi się zła opinia na którą obiekt nie zasługuje. I tak to się napędza. Stąd moja prośba! Nie komentujcie obiektów bo szkodzicie im zarówno dobrą opinią jak i złą! Jest to czysta logika.

dobre!

Re: opinie!

Post autor: dobre! » pt mar 05, 2010 1:59 pm

Bardzo mądrze powiedziane! Popieram to w 100%. świetny pościk! nareszcie komentarz na temat opinii został ładnie ubrany w słowa. A następna sprawa to dlaczego prowadzący pensjonaty nie obsmarowują na forum tyłków kłopotliwym gościom? Dobrze by było przestrzec wszystkie pensjonaty których gości nie przyjmować. Może utworzy się w końcu czarna lista gości niemile widzianych i będzie wówczas równowaga- gościom będzie zależało na dobrej opinii i pensjonatom również!

Ktoś, ale nie powiem kto ;-)

Re: opinie!

Post autor: Ktoś, ale nie powiem kto ;-) » pt mar 05, 2010 4:37 pm

"Ludzie!Opamiętajcie się! Nie pytajcie się o opinie na temat pensjonatów, ponieważ opinie wyrażane na forum są czysto subiektywnymi odczuciami osób tam przyjeżdżających i często wszystko zależy od ich humorów, upodobań, wymagań oraz tendencji do złośliwości."

Nie zgodzę się z tym. Pytać trzeba! W końcu od tego jest forum. A co... denerwuje właścicieli, że klient może dowiedzieć się prawdy, i że tak łatwo wyrolować się nie da?

Co do reszty - zgoda. Trzeba zatem odpowiednio traktować te opinie. Trzeba też zdać sobie sprawę , że wiarygodność akurat tego forum jest bliska zeru. Każdy może pisać...? Bez zarejestrowania...?

"W dobie dostępu do internetu, możliwości zobaczenia obiektów na zdjęciach z każdej strony i przeczytaniu informacji na temat obiektu i ceny, spokojnie można wywnioskować z jakim obiektem mamy do czynienia."

Zgoda, czasem jest to możliwe. Sęk jednak w tym, że często zdjęcia są robione w sposób tendencyjny - pokazują to co dobre, nie pokazują tego co może się klientom nie spodobać. Bywa, że zdjęć jest mało, są amatorskie, malutkie, kiepskiej jakości (przy dzisiejszych możliwościach - wstyd panie i panowie właściciele), co nie daje wyobrażenia jak jest naprawdę.

"Kiedyś jeździło się w ciemno i człowiek nie narzekał."

Tak, ale to było kiedyś, co chyba nie do wszystkich właścicieli dociera. To se ne vrati pane Hawranek! I obym się nie mylił. Teraz byle czym klienta zadowolić się nie da. No, przynajmniej nie każdego. ATPO - najbardziej ubawiło mnie wynajmowanie... podłogi 50 x 200 w jakimś chlewiku. Ale skoro chętni na takie usługi są...

"Teraz jest tak duży wybór obiektów, że zawsze, jak się nie spodoba "tu" to można przenieść się "tam"."

Wolę nie dociekać kto to mówi - właściciel czy klient, bo tak do jednego jak i do drugiego straciłbym szacunek. Traktuję to jako kiepski żart.

"Proszę pamiętać, że w każdym pensjonacie zawsze znajdzie się ten bardzo zadowolony i ten bardzo niezadowolony"

Może tak być. I stąd podejrzanie skrajne opinie dobrze jest traktować z przymrużeniem oka. Oczywiście nie polegamy ślepo na samych tylko opiniach. Dopiero przeanalizowanie wszystkich dostępnych materiałów - zdjęć, opisów, cen, opinii, może stworzyć obraz najbardziej zbliżony do stanu faktycznego.

I tu bardzo pomocne mogą się okazać informacje będące odpowiedzią na zapytania na forum. Nie mylić z opiniami wystawianymi "samoistnie" przez klientów, albo i - co nie daj Panie Boże - samych właścicieli. A najlepiej by było zrobić dodatkowo rekonesans i przed wykupieniem pobytu obejrzeć obiekt, zamienić kilka słów z właścicielami, tylo że niestety najczęściej nie jest to możliwe.

Raz w ten sposób udało mi się uniknąć wpadki - opis był zachęcający, zdjęcia też, z tym, że pokazany był tylko widok na trzy strony (domek letniskowy). Coś mnie tknęło... Kiedy w ramach rekonesansu pojechałem tam i zobaczyłem co jest po czwartej stronie zwiewałem stamtąd szybciej niż przyjechałem.

Innym razem znalazłem w Necie całkiem przyzwoitą ofertę (foty, opis były ok). W tej miejscowości miałem akurat znajomego, poprosiłem go więc żeby to obejrzał. Po obiekcie zostały tylko fundamenty. Oszusta nie udało się dorwać.

Tak więc pytać trzeba! Kto pyta nie błądzi. A nawet jak pobłądzi, to będzie to mniej bolesne.

"Może utworzy się w końcu czarna lista gości niemile widzianych"

Rozumiem, że ci sami właściciele również z wielką chęcią utworzą publiczną czarną listę... właścicieli, u których nie warto się zatrzymywać. To oczywiście w trosce nieustającej o dobro ukochanych klientów, a przy okazji o swoje własne. :-> No i wtedy negatywne opinie klientów skończą się raz na zawsze, czego wszystkim - i Wam i nam - życzę. :-D

Z pozdrowieniami nieustającymi -

Paweł

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości